Sunday, September 7, 2008

Lepoa

Tähän viikonloppuun on mahtunut lepoa. Olo on ihan hyvä. Hassua on, että lepoa on ollut koko ajan, mutta vasta nyt se alkaa tuntumaan levolta.
Ehkä se johtuu siinä, että nyt minä tiedän missä minä seison. Missä menevät minun rajat.

Leivoin pullaa ison kasan perjantaina. Hassua on kun toinen keittiössä suhaaja tykkää laittaa ruokaa ja tekee sen vaan niin Paljon Paremmin, niin minulle iskee leipominen. Osaan laittaa perusruokaa, mutta maustaminen menee vähän arpapelillä, enkä kovin usein innostu itsekseni kokkailemaan. Leipominen taas on aina kivaa ja soveltelen ja parantelen reseptejä koko ajan. Luulisi että ruoanlaitto ja leipominen käyttäisivät jotenkin samaa skilliä.

2 comments:

Anonymous said...

Kun ei ne vaan käytä. Naiset leipoo ja miehet laittaa ruokaa ;) Miksi ihmeessä, sitä en tiedä.

SannaJ

Anonymous said...

Ei ne kyllä joo käytä. Eikä kyllä ole sukupuolijuttukaan. Minä laitan ruokaa ihan okei ja ajoittain hyvinkin, ja sovellan lennosta, mutta olen leipomisessa ihan surkea.